Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic

Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic
Tüketim
68 
Performans
32 
Özellikler
69 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1248 CC
Beygir Gücü90 HP
Maksimum Tork200 Nm
Maksimum Hız171 Km
0-100 Km Hızlanma15.2 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim6.4 lt
Şehir Dışı Tüketim4.2 lt
Ortalama Tüketim5.0 lt
Km Başı Tüketim22 Krş
Yakıt Deposu52 lt
Co2 Emisyonu--
Uzunluk4249 mm
Genişlik1753 mm
Yükseklik1460 mm
Boş Ağırlık1280 kg
Bagaj Hacmi350 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Opel Astra HB Classic 1.3 CDTi Essentia Easytronic Resimleri
Yorumlar
Enver08.12.2013
55000 km ortalaması 5.3 litre.Bedavaya geziyorsunuz.Govde cok sağlam ağır araba.Ne yaptıysam yoldan çıkaramadım.Yol tutuşu dehşet.Uzun yolda güven veriyor.750TL ye yazılımla tuning yaptırdım.115 beygir 240 NM tork oldu.Sessizce hızlanıyor.Birinci vitese araba tam durmadan geçmiyor.Hareket halinde iken en düşük 2.viteste gittiği için bağırma ve ses gitti.500 TL ye Ziebart ta izolasyon yaptırdım.100 km hızda araç içindeki ses 60 desibel e düştü.2014 Opel insignia dan daha sessiz şu an.Bakım dışında servise gitmedim.10sene daha binerim keyifle.
lhy26.06.2013
2010 Aralık'tan beri kullanıyorum. 45bin km'ye yaklaştım. nazar değmesin bakımlar haricinde 1 kere servise gittim. klima sapıttı ve yazılımla halledildi. aracın en büyük eksisi yüksek yol, rüzgar ve motor sesi. bunun dışında yaklaşık 12bin km'lik yakıt ortalamam 5,5 lt, ve çok sakin kullanmam. easytronic alışınca problem çıkartmıyor. yalnız 1-2 arası geçişler sıkıntılı, araya bir dişli istiyor resmen. bazen 1den 2ye atarken araç devrini alamadıysa kalıveriyorsunuz. aracın içi sınıfı için gayet ferah ama bagaj çocuklu aileler için küçük kalıyor. fiyatına göre çok iyi bir otomobil.
mustafa23.04.2013
Katalogda ne yazıyorsa o dur hızı. km saatlerinde hız toleransı vardır.
insanların hız heveslerini daha güvenli bir şekilde tatmin etmek ve servis bakımlarını daha erken yaptırmalarını sağlamak için otomobil üreticilerinin kullandığı bir hile. bu yüzden şehirlerarası yollarda otobüsler azami hızları olan 88 km/s ile giderken sayacı 100'ü gösteren otomobilleri geçebiliyormuş.
Metin23.04.2013
Arabanın burada yazan değerlerden biraz fazlası var, hız 180'i rahat geçiyor, kg 1340, kol dayama var ortalama yakıt tüketimi karma olarak henüz 1.000 km olan araçta; hatırı sayılır yokuş-iniş, şehir içi-dışı 5.5 litre. Bu değerler yeni aldığım 2012 model 0 km Astra easytronic 1.3 cdti değerleri. Bayiden sondan bir önceki arabayı henüz iki hafta önce aldım, bundan önceki 2005 Corsa dizel 1.3 easytronic idi onun yakıtı biraz daha iyiydi, yaklaşık %5 kadar. Fark olarak şunu söyleyebilirim, ilk kalkışta elbette Corsa daha rahat hareket ediyordu, Astra ile solda olmak istemiyorum. Bunun bir sebebi ilk kalkışın ağır oluşu, ilk kalkışlarda tüketimin fazla oluşu ve Astra'da yol bilgisayarından bu durumun canlı olarak görünmesi nedeniyle fazla basmak içimden gelmiyor elbette yoksa, arabayı bağırttırmak istediğinde sport tuşu hazır ama ben ekonomi olsun diye aldım zaten bu yüzden bir sıkıntı yok. Uzun yolda yeteri kadar güven veriyor Corsa'ya göre daha önce 2006 Corolla 1.4 dizel otomatiği 18.000 km kullanmış biri olarak söylüyorum, Astra'ya daha fazla ısındım, tercihimi Astra'dan yana yaparım. Diğer artıları ise otomatik cam kapama, hız sabitleme ve 1,4-1.6 cc araçlara göre tam 310 TL vergi avantajı alıcılar için düşünülmesi gereken bir araç. Sıkıntı şu ki 2012 sonrası Türkiye satışı yok. Hayırlı işler herkese
Cem02.04.2013
Bu güne kadar Ford Focus, Golf, Polo, Corsa, A3 kullandım sonrasında sıfır araç almaya karar verdiğimde önceliklerim komfor + donanım + düşük vergi + düşük yakıt ve güvenlikti. Bu unsurları Astra H 1.3 CDTI Easytronic araçta buldum ve Aralık 2011 de 2012 model olarak aldığı ve şu an kullandığım aracımdan çok memnunum 44BinTL ye aldığım araçımın aynı özellik ve donanımlar ile kıuaslanacağı başka bir araç yoktu aynı özellik ve donanımlar ile diğer marka ve modellerde rakamlar 50-58BinTl lere çıkıyordu. Yakıt cimrisi 2000Devir den sonra ivmelenmesi ve ara hızlanmaları çok iyi 200Nm tork hissediliyor. Donanım ve malzeme kaletisi son derece iyi tek eksiği opel mühendisleri eşya gözlerini unutmuşlar sanırım bu kadar donanı mı ekler iken.
Yakup23.08.2012
Mart 2011 den beri kullaniyorum.. Tam anlamiyla super yapmislar, ne zmana mazot koydugumu unutuyorum... Tek sorun station wagon olmamasi.. Bebegin arabasini koydugumda bagajin buyuk bir kismi doluyor.
onur11.02.2012
nerde o elegance otomatik astra..Nerde şimdikiler..Çok bozdular işi artık..Adı sallanıyor opel'in..Son karar elbette ki sizindir,..Saygılar......
Zeki19.01.2012
Easytronic şanzuman tamotomatik değildir. Manuel şanzumanın robotik bir sistemle otomatikleştirilmiş halidir. Yani easytronic araçlarda debriyaj pedalı yoktur ama sizin yerinize bir robot debriyajı ayarlar. Tabi sorunları da fazladır. Özellikle şanzuman kaynaklı bozulmalar sık yaşanır. Tamiri de pahalıdır. Tercihiniz otomatik bir araçsa tam otomatikten şaşmayın derim.
mithat14.01.2012
opel astra almak isdiyorum ama nasil bir araba tam bir bilgim yok dizel otamatik vites olacak acaba memnun kalirmiyim bilmiyorum .....
cinnn07.01.2012
arkadşlar opel corsa mı astrayı mı tawsiye edersinz.tmm otomtk bi araç değil mi bu
süha04.12.2011
24 ağustos2011 den itibaren bu aracı kullanıyorum.çok memnunum
SEMİH21.11.2011
opel astra dan şaşmayın.hem dizel hem otomatik.performansı boşver hız sınırı 70 . listeye bakıyorum hepsi yeşil.herşey var.sunroof ve navi de olsa varya.ooooff
arda19.11.2011
Tam otomatik değil Eastyronıc vites sıkıntı yaptığında servis ücretide yüksek oluyor.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 23.03.2011
İncelenme Sayısı : 49,997
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli